بهشت اقتصاد

در صورتی که می خواهید گفته های شما با نام خودتان در وبلاگ منتشر شود ان ها را به ایمیل beheshtcity@yahoo.com ارسال نمایید.

بهشت اقتصاد

در صورتی که می خواهید گفته های شما با نام خودتان در وبلاگ منتشر شود ان ها را به ایمیل beheshtcity@yahoo.com ارسال نمایید.

سیزده جمله کلیدی پزشکان


            این بیماری شما باید فوری درمان بشه:
            یعنی من ماه بعد قراره برم مسافرت و معالجه این بیماری خیلی ساده و
            سودآوره و بهتره زودتر ترتیبش رو بدم!

            خوب بگید ببینم مشکلتون از کی شروع شد:
            یعنی من از بیماریتون چیزی نفهمیدم و ایده‌ای ندارم و امیدوارم شما
            خودتون سرنخی به من بدین!

            یک وقت دیگه از منشی برای آخرهای این هفته بگیر:
            یعنی من امروز با دوستام دوره دارم، باید برم زودتر بزن به چاک!

            هم خبرهای خوب و هم خبرهای بد براتون دارم:
            یعنی خبر خوب اینه که من قراره یه ماشین جدید بخرم و خبر بد اینکه شما
            باید پول اونو بدین!

            من به این آزمایشگاه اطمینان دارم بهتره آزمایشهاتون را اونجا انجام
            بدین:
            یعنی من 40 درصد از پول آزمایش بیمارانی که به اونجا معرفی می کنم را
            می‌گیرم!

            دارویی که براتون نوشتم داروی خیلی جدیدیه:
            یعنی من دارم یه مقاله علمی مینویسم و میخواهم از شما مثل موش
            آزمایشگاهی استفاده کنم!

            اگه تا یک هفته دیگه خوب نشدید یه زنگ به من بزنید:
            یعنی من نمی دونم بیماریتون چیه شاید خود به خود تا یک هفته دیگه خوب
            بشه!

            بهتره چندتا آزمایش تکمیلی هم انجام بدین:
            یعنی من نفهمیدم بیماریتون چیه. شاید بچه‌های آزمایشگاه بهتون کمک کنن!
            جوک
            ابن بیماری الان خیلی شایعه:
            یعنی این چندمین مریضیه که این هفته داشتم باید حتما امشب برم سراغ
            کتابهای پزشکی و درمورد این بیماری مطالعه کنم!

            اگه این عوارض از بین نرفت هفته دیگه زنگ بزنید وقت بگیرین:
            یعنی تا حالا مریضی به این سمجی نداشتم خدا را شکر که هفته دیگه
            مسافرتم و مطب نمیام!

            فکر نمی کنم رفتن پیش فیزیوتراپیست فایده‌ای داشته باشه:
            یعنی من از فیزیوتراپیستها نفرت دارم نرخ‌های ما رو شکستن!

            ممکنه یک کمی دردتون بیاد:
            یعنی هفته پیش دو تا مریض از شدت درد زبونشون رو گاز گرفتن!

            فکر نمی‌کنید این همه استرس روی اعصابتون اثر گذاشته باشه:
            یعنی من فکر می کنم شما دیوونه هستین و امیدوارم یک روانشناس پیدا کنم
            که هزینه‌های درمانتون رو باهاش قسمت کنم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد