بهشت اقتصاد

در صورتی که می خواهید گفته های شما با نام خودتان در وبلاگ منتشر شود ان ها را به ایمیل beheshtcity@yahoo.com ارسال نمایید.

بهشت اقتصاد

در صورتی که می خواهید گفته های شما با نام خودتان در وبلاگ منتشر شود ان ها را به ایمیل beheshtcity@yahoo.com ارسال نمایید.

چند شعر کوتاه و جذاب

گفتمش دل می خری؟ پرسید چند؟
گفتمش دل مال تو، تنها بخند.
خنده کرد ودل زدستانم ربود.
 تا که باز آمدم او رفته بود،
 دل زدستش روی خاک افتاده بود.
 جای پایش روی دل جامانده بود.

 

لبلان را آرزویی جزگل وگلزارنیست
دوستان رالذتى جزلذت دیدار نیست

 

سکوتم رابه باران هدیه کردم
 تمام زندگی راگریه کردم
 نبودی درفراغ شانه هایت به هرخاکی رسیدم تکیه کردم

 

کاش بودی تا دلم تنها نبود
 تا اسیر غصه فردا نبود.
 کاش بودی تا فقط باور کنی
 بی تو هرگز زندگی زیبا نبود

 

آنکه چشمان تو را این همه زیبا می کرد
کاش از روز ازل فکر دل ما می کرد
یا نمی داد به تو این همه زیبایی را
یا مرا در غم عشق تو شکیبا می کرد

 

این همه دردی که دنیا در دل ما می کند
جای ما هر کس که باشد ترک دنیا می کند
اینکه گویم ترک دنیا می کنم                                                                                       چون امیدی می رسد امروز فردا می کنم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد